Klachtenregeling

Wij stellen het op prijs als je eventuele onvrede met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van jouw onvrede kunnen wij proberen dit voor je op te lossen.

Is dit lastig voor je of kom je er met ons niet uit, dan kunt je jouw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de geschilleninstantie huisartsenzorg (SKGE). De klachtenfunctionaris zoekt samen met je naar een oplossing voor jouw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. Je kunt deze klachtenfunctionaris telefonisch bereiken (website SKGE).

De SKGE is een onafhankelijke commissie die bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. 

Klachtenformulier